Introducere
MediCall este o platforma de comunicare pentru desfasurarea consultatiilor online ale Medicover S.R.L., o societate cu raspundere limitata cu sediul in Bucuresti, sector 6, Strada SG. Constantin Ghercu, nr. 1A, etaj 1, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/6724/2003, avand CUI 15446991, precum si ale persoanelor juridice care fac parte din grupul Medicover S.R.L. („Medicover”).
MediCall poate fi accesat in urma unei Programari facute in prealabil in cadrul aplicatiei „Contul Meu”, unde Pacientul /Clientul Medicover are deja un cont de utilizator creat. In baza programarii facute se va genera un link pentru accesarea Consultatiei MediCall, link ce va deveni activ la data si ora programarii, fiind disponibil doar pe durata Sesiunii.
Simptome pretabile telemedicina (MediCall)
Te poti programa pentru o consultatie de telemedicina (MediCall) daca prezinti una sau mai multe manifestari din cele enumerate mai jos, pentru a monitoriza anumite afectiuni cronice si tratamentul aferent, sau pentru interpretarea rezultatelor unor analize medicale.
Simptome generale:
- cefalee, durere de cap;
- greata, varsaturi;
- durere abdominala, indiferent de localizare;
- palpitatii;
- durere sau intepaturi in piept;
- durere de spate (dorsalgii)– indiferent de localizare – cervicale, toracale, lombare;
- dureri articulare, musculare;
- oboseala (astenie);
- oboseala (astenie);
Simptome specifice:
- eruptii cutanate (diverse modificari la nivelul pielii), inclusiv alergii;
- leziuni cutanate – rani de exemplu;
- cresteri ale tensiuni arteriale sau pulsului;
- simptome specifice unei infectii de cai aeriene superioare sau inferioare – tuse, rinoree, durere in gat, febra, disfonie (raguseala)
- otalgia (durere de ureche);
- simptome digestive – diaree, constipatie, dureri abdominale specifice unei anumite patologii;
- simptome oculare – jena, ochi rosu, senzatie de usturime sau “nisip in ochi”, secretie conjunctivala;
- simptome urologice – jena sau usturime la urinare, urina modificata, asociate sau nu cu dureri lombare sau abdomen inferior;
- simptome ginecologice – leucoree modificata, jena sau usturimi, prurit in regiunea genitala.
Boli cronice:
- control pentru monitorizarea unor boli cronice stabile, fara aparitia unor simptome acute legate de acestea;
- investigatii de monitorizare a unor afectiuni cronice stabile.
Monitorizare tratament:
- monitorizare evolutie sub tratament pentru anumite afectiuni acute fara modificarea starii generale – infectii de tract respirator, infectii urinare sau genitale, eruptii cutanate, afectiuni acute ocular (conjunctivite), afectiuni digestive (enterocolite, gastrite);
- monitorizare evolutie sub tratament pentru boli cronice (HTA, colon iritabil, diabet zaharat, afectiuni reumatologice, afectiuni dermatologice) – unde pacientul poate sa arate medicului obiectiv rezultate de tipul jurnalului tensional, valori ale glicemiei masurate, aspect cutanat, se poate discuta rezolutia sau ameliorarea simptomatologiei.
Interpretare rezultate analize:
- interpretarea rezultatelor unor analize recomandate anterior.
Screening si preventie:
- discutarea unor recomandari de investigatii uzuale la persoane asimptomatice;
- recomandari alimentare si generale pentru preventia sau reducerea riscurilor de imbolnavire sau pentru mentinerea efectunui unor tratamente.
Epidemiologie si Medicina de calatorie:
- Sfaturi legate de o calatorie in anumite zone de pe glob – preventie si limitarea expunerii la boli infecto-contagioase, vaccinuri necesare sau masuri specifice de protectie in regiunea respectiva.
Psihologie:
- Consiliere psihologica in anumite situatii.
Mentiune:
-
Simptomatologia acuta cu afectarea starii generale sau ca urmare a unor accidente de orice fel (casnice, rutiere, agresiuni) sau modificarea brusca a starii generale in cursul unui tratament cu agravarea simptomatologiei necesita consult fizic .
In cadrul sesiunii online, in functie de situatia ta medicala, Specialistul iti poate poate recomanda ca realizarea urmatoarei consultatii sa aiba loc fata in fata, in cadrul clinicii Medicover. In acest caz, dupa incheierea sesiunii online, te rugam sa programezi o consultatie in clinica Medicover din Contul Meu.
Specialistii MediCall
In platforma MediCall ai acces la medici din cadrul diferitelor specialitati precum medicina interna, medicina generala, oftalmologie, cardiologie, endocrinologie, dermatologie, epidemiologie, hematologie, reumatologie, gastroenterologie, penumologie, psihologie, psihiatrie, pediatrie, urologie, ortopedie, proceduri de recuperare medicala si diabet si boli nutritie.
Lista completa si actualizata a medicilor care sunt disponibili pentru servicii medicale prin telemedicina si pretul acestor servicii pot fi consultate:
Mentiune:
-
Medicover isi rezerva dreptul de a modifica oricand lista medicilor care furnizeaza servicii medicale prin telemedicina. Lista actualizata cu medicii care presteaza servicii medicale prin telemedicina poate fi consultata in cadrul aplicatiei “Contul Meu”, in sectiunea Programare MediCall.
Cum fac o programare MediCall?
PASUL 1
ITI CREEZI CONT SAU TE LOGHEZI IN CONTUL MEU MEDICOVER
„Contul Meu Medicover” este aplicatia web și de mobil prin care pacientii Medicover pot face programari, au acces la programul medicilor, la rezultatele analizelor si la multe alte informatii utile.
Pentru a te loga in aplicatia „Contul Meu Medicover” poti utiliza urmatoarele metode de autentificare:
- MRN si parola obtinuta pentru versiunea completa „Contul Meu”;
- MRN si folosind ca parola Codul tau Numeric Personal (CNP) pentru versiunea limitata “Contul Meu”.
Dacă nu ai mai accesat serviciile Medicover in trecut si nu poti ajunge in una din clinicile noastre, te poti inregistra online in “Contul Meu Medicover” completand formularul online disponibil la acest link:
https://bit.ly/3f5E1Iw.
Astfel vei obtine acces limitat la “Contul Meu” si vei putea face programari online la serviciile Medicover.
PASUL 2
TE PROGRAMEZI ONLINE
Din aplicatia „Contul Meu” apesi butonul Programare MediCall pentru a incepe procesul de programare.
Alegi apoi specialitatea medicala, limba in care doresti sa aiba loc consultatia, medicul, data si ora consultatiei. Validezi selectia prin click pe Confirma programarea, iar apoi confirmarea finala a programarii selectate.
Se va afisa un mesaj automat ca programarea ta a fost confirmata. Acest mesaj va contine si tariful consultatiei in cazul in care serviciul nu este acoperit de planul de abonament, serviciu pe care il poti plati online intr-un interval de 30 de minute.
Mentiune:
-
Daca plata consultatiei nu este efectuata in intervalul de 30 de minute de la confirmarea programarii, programarea va fi anulata automat.
PASUL 3
PLATESTI ONLINE
Daca consultatia nu este inclusa in abonament sau daca beneficiezi de discount, vei putea plati online tariful consultatiei MediCall sau restul de plata, dupa confirmarea programarii.
Pentru a beneficia de consultatie, te rugam sa platesti online prin accesarea butonului Pay Online in termen de 30 de minute de la confirmarea programarii sau prin accesarea link-ului de plata primit pe e-mail.
Vei fi directionat automat catre pagina de plata PayU unde vei achita suma de plata.
Dupa efectuarea platii, vei primi factura aferenta consultatiei online pe e-mail.
Cum te pregatesti pentru MediCall:
Inainte de a intra in consultatia de telemedicina, te rugam sa verifici ca dispozitivul digital folosit are conexiune stabila la Internet, microfonul ai camera acestuia functioneaza. Daca accesezi serviciul de telemedicina de acasa sau de la birou, asigura-te ca esti într-un spatiu linistit si ca nu vei fi intrerupt.
Pentru a intra in consultatia de telemedicina, poti sa accesezi link-ul MediCall pe care l-ai primit pe e-mail sau poti accesa link-ul din Contul Meu, sectiunea Programarile mele. Acesta te va directiona in pagina de login a platformei de comunicare MediCall unde trebuie sa tastezi parola de la ”Contul Meu”, sau parola formata din Codul Numeric Personal (CNP) .
Gasesti detaliile despre conectarea in platforma de comunicare in Ghidul MediCall pe care l-ai primit pe e-mail odata cu confirmarea programarii.
Daca intampini dificultati in conectarea la MediCall, suna in Callcenter 0219896 sau ne poti scrie la adresa de e-mail feedback@medicover.ro.
Termeni si Conditii MediCall
Prin efectuarea programarii, accepti Termenii si Conditiile si iti exprimi consimtamantul expres pentru accesarea MediCall si furnizarea Serviciului Medical prin telemedicina.
Acesti Termeni si Conditii MediCall pot fi consultati prin accesarea link-ului:
https://www.medicover.ro/termeni-si-conditii-medicall/
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele tale cu caracter personal vor fi prelucrate in cadrul platformei „MediCall” in conformitate cu Politica de confidențialitate a Medicover pe care o poti consulta accesand link-ul (https://www.medicover.ro/politica-confidentialitate/), sectiunea referitoare la "Prelucrarea datelor in cazul in care ai accesat serviciile de Telemedicina".
Vor fi disponibile informatii cu privire la categoriile de date cu caracter personal prelucrate,scopurile si temeiurile legale de prelucrare, destinatarii datelor cu caracter personal, durata de prelucrare precum si drepturile de care beneficiati in calitate de persoana vizata. Informatii cu privire la stocarea continutului conversatiei, arhivarea si securizarea documentelor transmise de catre pacient precum si documentele prelucrate prin functia de “File sharing” pot fi regasite prin consultarea Termenilor si conditiilor MediCall , disponibili accesand link-ul: https://www.medicover.ro/termeni-si-conditii-medicall/.