Te rugam sa tii cont ca Medicover Online nu poate fi rulat pe versiunea Internet Explorer 7 sau mai vechi. Recomandam sa actualizezi broserul la ultima versiune Internet Explorer, Google Chrome, sau Firefox.
Daca folosesti Internet Explorer 9 sau mai nou, te rugam sa te asiguri ca opresti 'Compatibility View'.
Browser-ul tau a activat un plugin pentru a bloca reclame. Pentru a vedea metode alternative de a obtine un sfat medical"Dezactiveaza blocarea (https://mol.medicover.ro)"
FAQ

INTREBARI FRECVENTE

Translations:

Contul Meu Medicover este aplicatia care iti ofera cea mai completa gama de avantaje: acces permanent la dosarul tau medical, la platforma de programari consultatii in clinica si de telemedicina, acces sfat medical din partea unui specialist Medicover, si multe alte functionalitati.

Pentru acces complet in Contul Meu Medicover trebuie sa completezi un formular de solicitare disponibil in receptia clinicilor Medicover. In baza formularului completat, vei primi de la operatorii din receptie datele de acces pentru autentificare in Contul Meu Medicover: numarul de pacient – MRN si parola pe o poti modifica ulterior.
Poti accesa contul imediat dupa activare, completand datele primite din clinica: MRN unic si parola in pagina de autentificare.

Daca nu poti ajunge in una dintre clinicile Medicover, iti oferim posibilitatea de a-ti deschide cont cu acces partial in Contul Meu Medicover.

Pentru acces partial, trebuie sa completezi formularul online disponibil in pagina Inregistrare in Contul Meu Medicover si in cateva momente vei primi pe adresa ta de e-mail numarul de pacient – MRN.
Contul se poate accesa imediat in pagina de autentificare, folosind numarul MRN primit pe e-mail si CNP-ul tau in campul dedicat parolei.
In Contul Meu varianta cu acces limitat poti face programari online, insa nu vei putea consulta istoricul tau medical.
Cu ocazia primei vizite in una din clinicile Medicover, poti solicita in receptia clinicii formularul de solicitare si astfel vei avea putea utiliza Contul Meu Medicover in varianta extinsa, cu acces complet la toate beneficiile aplicatiei.

Contul Meu Medicover poate fi activat si pentru minori de catre parintele sau reprezentantul legal al minorului care trebuie sa se prezinte in una din clinicile Medicover si sa completeze formularul de solicitare pentru activarea contului, sau sa completeze formularul online cu datele de identificare ale minorului prin accesarea link-ului: Inregistrare in Contul Meu Medicover pentru acces limitat la Contul Meu. In cazul in care sunt mai multi minori sau beneficiari pe contract, este necesara completarea formularului de solicitare pentru fiecare dintre ei.
Daca ati uitat parola puteti accesa optiunea "Am uitat parola" din cadrul ferestrei de autentificare a Contului Meu Medicover unde trebuie introduse MRN-ul si adresa de e-mail pentru obtinerea unui link de resetare al parolei. Adresa de e-mail introdusa trebuie sa corespunda cu adresa de e-mail inregistrata in sistemul informatic al Medicover.
Poti actualiza sau modifica adresa de resedinta, adresa de e-mail sau numarul tau de telefon, direct din Contul Meu, in sectiunea Profilul Meu. Pentru modificari ale numelui de familie, te rugam sa te prezinti in receptia clinicii Medicover cu un act de identitate.
Actualizarea consimtamintelor de procesare a datelor personale in scop de marketing si feedback se poate face dupa autentificarea in Contul Meu Medicover, in sectiunea Profilul Meu – Actualizare consimtaminte.
Pentru inactivarea Contul Meu Medicover trimite o solicitare de inactivare a contului la adresa de e-mail: feedback@medicover.ro.
In mod obligatoriu, solicitarea sa contina: Nume/Prenume si MRN.
Pentru a anula o programare planificata din cadrul aplicatiei Contul Meu Medicover trebuie sa te loghezi in aplicatia Contul Meu cu MRN si parola asociata acestuia (acces la varianta completa a aplicatiei). Trebuie sa accesezi meniul Consultatii - Programarile mele. In cadrul ferestrei Programarile mele trebuie sa filtrezi dupa tipul vizitei "Planificata", in urma filtrarii rezultatelor, alegi programarea pe care doresti sa o anulezi si apesi pe meniul "Mai mult" din dreapta programarii si alegi optiunea "Anuleaza programarea". In fereastra de confirmare trebuie sa apesi "Anuleaza" si programarea planificata o sa fie anulata.
Aplicatia Contul Meu Medicover versiunea web poate fi accesat prin intermediul unui browser web de pe dispozitivul tau digital. Browserele web compatibile cu aplicatia Contul Meu Medicover sunt urmatoarele:
  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Apple Safari
  • Microsoft Edge
  • Opera
  • Brave
In cazul in care intampini probleme cu browserul tau in afisarea corecta a functionalitatilor din cadrul aplicatiei Contul Meu Medicover, exista cateva solutii de baza pe care le poti incerca. In primul rand, poti incerca sa dezactivezi add-on-urile/extensiile care ar putea fi vinovate. In al doilea rand, poti incerca sa modifici setarile de internet ale browser-ului. De exemplu, poti incerca sa schimbi modul de conectare la internet sau sa stergi cache-ul si cookie-urile. In al treilea rand, poti reincarca pagina pentru a vedea dacă problema persista. Daca problema persista si nu reusesti sa o rezolvi cu ajutorul solutiilor enumerate, poti raporta problema la adresa de e-mail: feedback@medicover.ro .
In fereastra de autentificare a Contul Meu Medicover ai optiunea „Ai uitat MRN-ul”. Introdu informatiile solicitate in fereastra nou deschisa si in cel mai scurt timp vei primi pe e-mail un mesaj cu MRN-ul asociat contului tau.
In aplicatia Contul Meu Medicover poti accesa urmatoarele functionalitati:
  • Programare consultatii in clinicile Medicover;
  • Programare consultatii de telemedicina MediCall;
  • Anulare programare;
  • Vizualizare istoric Programarile mele;
  • Rezultate analize si investigatii – istoricul medical al pacientului ce cuprinde rezultate ale analizelor efectuate, trimiteri existente, realizate sau nu;
  • Intreaba Medicul – permite comunicarea printr-o fereastra de chat cu medicul in termen de 7 zile de la efectuarea unei consultatii de catre respectivul medic;
  • Vizualizare facturi daca ai achizitionat un abonament medical pentru tine sau pentru un membru al familiei.
In sectiunea Facturile mele ai optiunile de:
  • Vizualizare Facturi de abonament individual (pentru persoane fizice);
  • Accesare situatie facturi restante aferente abonamentului si detaliile acestora;
  • Accesare solduri restante in ordinea scadentei;
  • Plata online sold restant /facturi restante;
  • Plata online in siguranta prin PayU .

In Contul Meu, sectiunea Consultatii, din meniu poti realiza programari pentru consultatii in clinicile Medicover, si consultatii de telemedicina prin serviciul MediCall.

  • Pentru programarea unei consultatii in clinica, selecteaza:
    • Orasul in care doresti sa aiba loc programarea
    • Specialitatea la care doresti sa stabilesti programarea.

In cazul in care specialitatea la care doresti sa te programezi nu este listata sau daca ai dubii referitoare la selectarea specialitatii, poti contacta Call Center Medicover la numarul de telefon 021 9896.

  • Pentru programarea unei consultatii de telemedicina – MediCall poti accesa urmatoarele resurse de informatii: