INTREBARI FRECVENTE
Translations:
Cum activez Contul Meu Medicover?
Contul Meu Medicover este aplicatia care iti ofera cea mai completa gama de avantaje: acces permanent la dosarul tau medical, la platforma de programari consultatii in clinica si de telemedicina, acces sfat medical din partea unui specialist Medicover, si multe alte functionalitati.
Pentru acces complet in Contul Meu Medicover trebuie sa completezi un formular de solicitare disponibil in receptia clinicilor Medicover. In baza formularului completat, vei primi de la operatorii din receptie datele de acces pentru autentificare in Contul Meu Medicover: numarul de pacient – MRN si parola pe o poti modifica ulterior.
Poti accesa contul imediat dupa activare, completand datele primite din clinica: MRN unic si parola in pagina de autentificare.
Daca nu poti ajunge in una dintre clinicile Medicover, iti oferim posibilitatea de a-ti deschide cont cu acces partial in Contul Meu Medicover.
Pentru acces partial, trebuie sa completezi formularul online disponibil in pagina Inregistrare in Contul Meu Medicover si in cateva momente vei primi pe adresa ta de e-mail numarul de pacient – MRN.
Contul se poate accesa imediat in pagina de autentificare, folosind numarul MRN primit pe e-mail si CNP-ul tau in campul dedicat parolei.
In Contul Meu varianta cu acces limitat poti face programari online, insa nu vei putea consulta istoricul tau medical.
Cu ocazia primei vizite in una din clinicile Medicover, poti solicita in receptia clinicii formularul de solicitare si astfel vei avea putea utiliza Contul Meu Medicover in varianta extinsa, cu acces complet la toate beneficiile aplicatiei.
Cum pot activa Contul Meu Medicover pentru minori?
Cum pot recupera/schimba parola Contul Meu Medicover?
Cum pot modifica datele mele personale?
Cum imi pot actualiza consimtamintele de procesare a datelor personale in scop de marketing si feedback?
Cum pot inactiva Contul Meu Medicover?
In mod obligatoriu, solicitarea sa contina: Nume/Prenume si MRN.
Cum pot anula o programare in Contul Meu Medicover?
Cum pot accesa Contul Meu Medicover versiunea web?
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Apple Safari
- Microsoft Edge
- Opera
- Brave
Mi-am uitat numele de utilizator. Cum îl pot obține?
Ce pot accesa prin logarea în Contul Meu?
- Programare consultatii in clinicile Medicover;
- Programare consultatii de telemedicina MediCall;
- Anulare programare;
- Vizualizare istoric Programarile mele;
- Rezultate analize si investigatii – istoricul medical al pacientului ce cuprinde rezultate ale analizelor efectuate, trimiteri existente, realizate sau nu;
- Intreaba Medicul – permite comunicarea printr-o fereastra de chat cu medicul in termen de 7 zile de la efectuarea unei consultatii de catre respectivul medic;
- Vizualizare facturi daca ai achizitionat un abonament medical pentru tine sau pentru un membru al familiei.
- Vizualizare Facturi de abonament individual (pentru persoane fizice);
- Accesare situatie facturi restante aferente abonamentului si detaliile acestora;
- Accesare solduri restante in ordinea scadentei;
- Plata online sold restant /facturi restante;
- Plata online in siguranta prin PayU .
Cum ma programez?
In Contul Meu, sectiunea Consultatii, din meniu poti realiza programari pentru consultatii in clinicile Medicover, si consultatii de telemedicina prin serviciul MediCall.
- Pentru programarea unei consultatii in clinica, selecteaza:
- Orasul in care doresti sa aiba loc programarea
- Specialitatea la care doresti sa stabilesti programarea.
In cazul in care specialitatea la care doresti sa te programezi nu este listata sau daca ai dubii referitoare la selectarea specialitatii, poti contacta Call Center Medicover la numarul de telefon 021 9896.
- Pentru programarea unei consultatii de telemedicina – MediCall poti accesa urmatoarele resurse de informatii:
- pagina MediCall;
- informatiile din cadrul aplicatiei “Contul Meu”;
- sectiunea Medici din cadrul website-ului .